![]() |
![]() |
#1 (لینک نوشته) |
کاربر عضو ![]() |
![]() چگونه می توانیم میز اداری ، مدیریتی و کارمندی خریداری کنیم؟ یکی از اصلی ترین مواردی که در دفترکار باید به آن دقت شود مبلمان اداری و میز اداری می باشد. مبلمان و میز اداری و صندلی اداری علاوه بر اینکه موجب زیبایی و طراحی محل کار می شوند به سلامت کارمندان و مدیران و … می شود البته اگر به صورت استاندارد و صحیح انتخاب شود.در دفتر کار برای هر کارمندی میز اداری خاصی در نظر گرفته می شود و بر اساس سلسله مراتب نوع و شکل میز اداری تغییر پیدا می کند . لذا همیشه قبل از اقدام به خرید میزهای اداری دفتر و شرکت خود به چند مورد خاص باید دقت داشته باشید که در زیر اشاره ای می کنیم : 1.دقت در طرح و رنگ میز 2.کیفیت و مقاوم بودن میز اداری 3.ارتفاع مناسب میز و نیز پایه های آن که قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشند . 4.استاندارد طراحی میز اداری باید رعایت شده باشد. |
![]() |
![]() |