لامبورگینی sc18
تالار گفتگوی هم میهن - Hammihan Forum            

بازگشت   تالار گفتگوی هم میهن - Hammihan Forum > دانشگاه ، فناوری و علوم پزشکی > دانش و فناوری > کلوب خودرو
ثبت نام آموزش کار با هم میهن آپلود عکس علامت گذاری بفرم خوانده شده بی پاسخ!
عضویت در هم میهن شبکه اجتماعی پخش زنده لیست کاربران کاربران آنلاین تبلیغات

پاسخ
 
LinkBack ابزارهاي موضوع نحوه نمايش
قديمي 3 هفته پيش   #1 (لینک نوشته)
هم میهن دوست
 
mobinmaster's Avatar
 

ارسال پیام خصوصی

پيش فرض لامبورگینی sc18

لامبورگینی sc18
جدیدترین نسخه از لامبورگینی اونتادور SVJ با ظاهر جذاب، پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی و عملکرد فنی خارق‌العاده‌، یک پرچم‌دار شایسته برای خودروساز پرطرفدار ایتالیایی که به‌نظر می‌رسد که هنوز اونتادور چهره‌ی واقعی خود را نشان نداده است.
لامبورگینی SC18 نسخه‌ی منحصربه‌فردی از اونتادور دوست‌داشتنی که با همکاری دپارتمان ریسینگ برند گاو خشمگین است. SC18 به کیت بدنه‌ی آیرودینامیک جدید و تک‌نمونه لامبورگینی مشابه مدل مسابقه‌ای هوراکان GT3 Evo و سوپر تروفئو EVO مجهز شده است.

SC18از رو‌به‌رو شبیه به هوراکان GT3 Evoاست، با ظاهری جذاب شامل چراغ‌های باریک و خشن، دماغه‌ی تیز، و ارتفاع پایین (۱۰۹ میلی‌متر) که برای علاقه مندان بسیار جلب توجه می کند. هدف این خودروی جدید سواری در پیست است.اما این محصول خاص لامبورگینی مجوز تردد جاده‌ای هم دارد. با مشاهده‌ی بخش جانبی بدنه، دریچه‌ی هوای هوراکان Super Trofeo EVO بسیار جلب توجه میکند. رینگ‌های ۲۰ اینچ جلو و ۲۱ اینچ عقب در کنار تایرهای پیرلی،‌ پایان بخش نمای جانبی تکرارنشدنی SC18 هستند.
در بخش عقب، اسپویلر بزرگ فیبرکربن با قابلیت تنظیم در سه حالت، سیستم اگزوز جدید، دیفیوزر عریض، چراغ‌های باریک و نواری و ۱۲ هواکش روی پوشش موتور هر کدام برای هوارسانی و خنک‌کنندگی یک سیلندر پیشرانه، به ترکیب طراحی اونتادور سوپر ولوچه یوتا (SVJ) با مدل‌های مسابقه‌ای تأکید می‌کنند. کابین SC18 با روکش‌های آلکانترا و دوخت‌های قرمز رنگ درکنار صندلی‌های مسابقه‌ای فیبرکربن ظاهر زیبایی به خود گرفته است. SC18 بر طبق اونتادور SVJ طراحی شده است، بنابراین از شاسی سبک‌وزن فیبرکربن بهره می برد. هنوز وزن کلی این مدل اعلام نشده ، اما بر اساس ادعای مهندسان لامبورگینی، SC18 از اونتادور SVJ هم سبک‌تر خواهد بود.
موتور قدرتمند و خوش‌صدای SC18 پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل ۶.۵ لیتری به همراه تنفس طبیعی است که ۷۷۰ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور بر دقیقه و ۷۲۰ نیوتن‌متر در ۶۷۵۰ دور بر دقیقه را برای ما به ارمغان می آورد. جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۷ سرعته، تمام خروجی پیشرانه را به چهارچرخ منتقل می‌کند. با اینکه قدرت و گشتاور پیشرانه‌ مشابه اونتادور SVJ است، طبیعتا بخاطر وزن کمتر و کیت جدید آیرودینامیک، SC18 عملکرد بهتری نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت. آمار رسمی لامبورگینی SC18 در آزمایش شتاب و نهایت سرعت هنوز اعلام نشده است و دوستداران این گاو وحشی همچنان برای این آمار ها لحظه شماری می کنند.
__________________
فوم بتن
mobinmaster آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي 3 هفته پيش   #2 (لینک نوشته)
فعال هم میهن
 
mahmonir11's Avatar
 

ارسال پیام خصوصی

پيش فرض پاسخ : لامبورگینی sc18

لاتاری ببرم چشم میرم می‌خرم عکس هم که نزاشتید از این دلبر
mahmonir11 آفلاين است   پاسخ با نقل قول
پاسخ

ابزارهاي موضوع
نحوه نمايش

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are غير فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال


ساعت جاري 03:05 AM با تنظيم GMT +4.5 مي باشد.